Digitale Catalogus

iPad afb1.png
 

een digitale catalogus

Platform Artikelbeheer heeft een digitale catalogus ontwikkeld die heel praktisch is, maar vooral ook helpt ook bij de bewustwording van het belang van goede artikelinformatie.  Deze digitale catalogus bevat uitsluitend producten die u kunt leveren! 

Wat kan ik er mee?

De digitale catalogus kunt u als detaillist tijdens verkoopgesprekken in uw fysieke winkel gebruiken om samen met uw klant artikelinfo te raadplegen.

De digitale catalogus vervangt de papieren catalogus, en het voorkomt dat u weg moet lopen bij uw klant op zoek naar de (verouderde?) papieren catalogus. Ook voorkomt het dat u met uw klant op internet ‘moet’ gaan zoeken en tevens hoeft u er niet bang voor te zijn dat er inkoopprijzen in beeld verschijnen. En belangrijker nog: het draagt bij aan het terugdringen van de 'nee-verkoop'. 

De detaillist ziet alleen zijn of haar eigen data, dus de data waarvoor deze specifieke detaillist geautoriseerd is. 

De meeste detaillisten willen echter een echte koppeling tussen hun kassa- en/of webwinkel en het Platform Artikelbeheer, zodat zij niet meer zelf artikelen hoeven in te voeren in hun systemen en hun tijd aan andere dingen kunnen besteden: ondernemen! Heeft u nog een groepenkassa, dan is deze digitale catalogus al een enorme verrijking.

Tarieven digitale catalogus

Vakcentrum-leden krijgen de digitale catalogus voorlopig nog gratis. Met ingang van 2019 betalen zij, mits ze de catalogus willen blijven gebruiken € 10,- per maand; als ze deelnemer aan het Platform Artikelbeheer zijn en een kassakoppeling of webshopkoppeling hebben, krijgen ze de digitale catalogus gratis.

Niet-Vakcentrum-leden: 1 maand gratis, daarna betalen ze € 20,- per maand.

Interesse? Mail: info@platformartikelbeheer.nl